کد خبر: تقدیر-جامعه-بزرگ-پرستاری-کشور-از-رسانه
۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰
سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، به نمایندگی از جامعه بزرگ پرستاری کشور، از رسانه ملی تقدیر و تشکر کرد.
 

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، به دنبال پخش گزارشی از ماجرای پرداخت های چند میلیونی به برخی پزشکان در بخش خبری ۲۰:۳۰، سازمان نظام پرستاری کشور با صدور بیانیه ای از این اقدام رسانه ملی در جهت تنویر افکار عمومی، کمال تشکر و سپاس را دارد.

در این بیانیه آمده است: به دنبال پخش گزارش دریافت های چند ده میلیونی در بخش خبری ۲۰:۳۰ دوشنبه شب، تماس ها و پیام های زیادی از طرف جامعه پرستاری کشور داشته ایم که خواستار تقدیر از رسانه ملی شده اند.

با توجه به نادیده گرفته شدن جایگاه خطیر پرستاری در نظام سلامت و بی اعتنایی برخی دست اندرکاران نظام سلامت به این مهم، انتظار می رود رسانه ملی در دوره جدید ریاست این سازمان، فضا و فرصت بیشتری به سایر گروه های درمانی بدهد که در امر ارتقای سلامت مردم دخیل هستند.

موضوع پرداخت های چند ده میلیونی و بعضا صد میلیونی به برخی پزشکان که از سوی نمایندگان جامعه پرستاری کشور رسانه ای شد، با واکنش مقامات وزارت بهداشت مواجه گردید و این موضوع را تکذیب کردند. اما، گزارش ۲۰:۳۰ نشان داد که رسانه ملی همچون سایر احاد جامعه به دنبال روشنگری است.

سازمان نظام پرستاری به نمایندگی از ۲۰۰ هزار پرستار کشور، این اقدام رسانه ملی را ارج می نهد و در آغاز ماه مبارک رمضان، آرزو می کند رسانه ملی در راستای اهداف عالیه این سازمان، موفق و سربلند باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، شب گذشته در بخش خبری ۲۰:۳۰ گزارشی از پرونده پرداخت های چند ده میلیونی به برخی پزشکان روی آنتن رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha