کد خبر: تحریم-شیر-آتش-نشانی-توسط-ترامپ،-مشکلی-ا
۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۴۴

هاشم زائی با اشاره به تحریم شیر آتش نشانی توسط ترامپ، گفت: شیر آتش نشانی را از یک کشور دیگر می خریم. به نظر بنده، ترامپ، قابل پیش بینی نیست. ترامپ نه سابقه سیاسی و نه سواد مکفی دارد.

عبدالرضا هاشم زائی نماینده مردم تهران در مجلس شورای  اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره تحریم شیر آتش نشانی توسط ترامپ، اظهار داشت: شیر آتش نشانی را از یک کشور دیگر می خریم. به نظر بنده، ترامپ، قابل پیش بینی نیست. ترامپ نه سابقه سیاسی و نه سواد مکفی دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با بیان این که اکثر رئیس جمهورهای آمریکا در هاروارد درس خوانده اند، گفت: پدر ترامپ، پول در اختیارش گذاشته، تاجر بوده، تجارت کرده و پولدار شده است، همچنین در امر تجارت موفق هم بوده است.

هاشم زائی تصریح کرد:با این حرکاتی که ترامپ، انجام می دهد، نشان می دهد که سیاسی نیست. با توجه به مسئله برجام و اروپا در رابطه با شیر آتش نشانی مشکل نداریم و می توانیم از اروپا تجهیزات را تهیه کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت، دو شرکت چینی که در روزهای گذشته تحت تحریم‌ های ضدایرانی آمریکا قرار گرفتند، اعلام کردند که اجناس عادی مانند شیرهای آتش‌ نشانی و ترد میل به ایران صادر می‌ کردند.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha