کد خبر: تبدیل-کلینیک-به-مرکز-جامع-دندان-پزشکی-چ
۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱

مدیر کلینیک دندان پزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از تبدیل این کلینیک به مرکز جامع دندان پزشکی به عنوان چشم انداز سال جدید نام برد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی مجتمع دارویی درمانی هلال ایرانی،  دکتر خداوردی اظهار داشت: خط مشی ما تبدیل کردن کلینیک دندان پزشکی به مرکز جامع دندان پزشکی است. مسولان قول های مساعدی در این زمینه به ما داده اند که هم فضای کار و هم تعداد یونیت ها افزایش پیدا کند. 

کلینک تخصصی دندان پزشکی مجتمع دارویی هلال ایران، یکی از بهترین مراکز درمانی در بخش دندان پزشکی است که خدمات خود را در بخش های درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می دهد. این مرکز که از تخصص پزشکان مجرب که همگی در ایران تحصیل کرده اند بهره می برد؛ سعی دارد روند رو به پیشرفت خود را ادامه دهد و تعداد یونیت ها و همچنین کیفیت خود را هر چه بیشتر افزایش دهند. این کیلینک در سال 1378 با دو یونیت راه ندازی شده است و در سال 1382 تعداد یونیت ها را به شش یونیت رسانده است و در سال 1390 این تعداد به هفت عدد رسیده است.

وی افزود: این کلینیک در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در بخش های پروتز ثابت و متحرک، پریو، اندو تخصصی،  اطفال و پیشگیری،  جراحی فک و صورت، اورتودنسی ثابت و متحرک و ایمپلنت خدمت رسانی می کند.

مدیر کلینیک دندان پزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران افزود: کار آمدی کلینیک در وضعیت خوبی قرار دارد؛ بسیارموفق است و در تهران و منطقه شرق کلینیک نمونه است. وزارت بهداشت یکی از طرف های قرار داد ما با تعرفه هایی که ما مشخص کرده ایم است و این به دلیل اعتمادی است که به کار ما دارند.

خداوردی احساس رضایت مراجعه کنندگان را دلیل دیگر کارآمدی مرکز نام برد و اضافه کرد: برای نمونه بخش  عصب کشی، جراحی و ایمپلنت به دلیل اینکه بیشترین مراجعه کنندگان را دارند  به نظر کار آمد تر می آید. ولی در کل تمامی مجموعه ما در حال حاضر خیلی خوب کار می کنند و سعی داریم  بخش اطفال را هم کارآمد تر کنیم.

وی به افزایش مراجعان بخش زیبایی اشاره کرد و گفت: قطعا باید توجه ویژه روی بخش درمان باشد. ولی به راحتی نمی توان بخش زیبایی را کنار گذاشت. در حال حاضر سه بخش فعال در زمنیه زیبایی داریم که اتفاقا مراجعان زیادی هم دارد.

خداوردی در خصوص توریسم درمانی گفت: کلینیک ما تا کنون  به طور مستقیم هیچ مکاتبه ای برای پذیرش بیماران خارجی نداشته است؛ ولی کسانی که به کلینیک های دیگر مثل چشم پزشکی مراجعه می کنند، برای درمان مشکل دندانشان هم به کلینیک دندان پزشکی مراجعه می کنند. یا ایرانی های خارج از کشور به جهت شناخت و اعتمادی که به خدمات ما دارند، به کلینیک دندان پزشکی ما مراجعه می کنند.

وی در خصوص مشکلات موجود در کلینیک نیز گفت: در حال حاضر هم امکانات نرم افزاری، سخت افزاری و تعداد یونیت های کم است و نوبت ها طولانی شده و این یکی از مشکلات کلینیک است که باعث نارضایتی مراجعان شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha