کد خبر: بیش-از-۲۱-هزار-تخت-بیمارستانی-تا-پایان-د
۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸

وزیر بهداشت گفت: در ابتدای دولت یازدهم وعده دادیم که در این مدت چهار سال، 21 هزار تخت بیمارستانی را در کشور تحویل می دهیم و هیچ کس باور نمی کرد و خودمان هم با توجه به افت شدید قیمت نفت و عدم دریافت مطالبات از بدهکاران، اطمینان زیادی به ایجاد این تعداد تخت نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت  دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، با بیان این مطلب، اظهار داشت: امروز مدعی هستیم که نه تنها 21 هزار تخت بلکه چندین هزار تخت بیشتر را تا پایان دولت، تحویل می دهیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم اسلام آباد غرب، افتتاح این پروژه بود و با پیگیری های مسئولان استانی و همت مجموعه علوم پزشکی کرمانشاه، در خدمت مردم قرار گرفت.

دکتر هاشمی گفت: ممکن است در این بیمارستان با کمبود تجهیزات پزشکی یا نیروهای متخصص روبرو باشند که حتما برطرف می شود چراکه اسلام آباد غرب باید قطب پزشکی باشد و شهرستانهای اطراف را از نظر انجام اعمال جراحی پیشرفته و دشوار پوشش دهد.

گفتنی است فازدوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد با ظرفیت 126 تخت بیمارستانی در 6 طبقه و اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال، صبح امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha