کد خبر: به-این-پیام‌رسان-بله-بگویید
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت) برنامه «پایش» در شب گذشته بخشی را به معرفی پیام رسان‌های داخلی اختصاص داد. در این معرفی مدیران چند پیام رسان آی گپ، سروش، بیسفون، بله و ... توضیحاتی را ارائه دادند.

«محمد یاراحمدی»، مدیر روابط عمومی پیام رسان «بله» در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به مزیت‌های پیام رسان بله گفت: ما نام این پیام رسان را فقط پیام رسان نمی‌گوییم بلکه به آن پیام رسان پول رسان و حتی پیام پرداخت گذاشتیم به این خاطر که مزیت ویژه‌ای که برای آن تعریف شده این است که شما به همان راحتی که می‌توانید تصویر و پیام ارسال کنید به همان سادگی هم می‌توانید پول جا به جا کنید و این اتفاق بدون کیف پول و بلوکه شدن پول کاربر در کیف پول نرم افزار اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: این بخش متصل به زیر ساخت بانکی است و کاربر با در دست داشتن کارت بانکی و رمز آن می‌تواند به راحتی پول جا به جا کند. حتی در تعامل بین فردی بدون اینکه شماره کارت فرد مقابل را داشته باشند می‌توانند پول جا به جا کنند و یا از فروشگاه خرید کنند. البته قبل از پرداخت اطلاعات لازم شما ثبت می‌شود.

یاراحمدی افزود: بیزینس مدل ما از طریق درآمد از این تراکنش‌ها تعریف می‌شود و ما تا حد امکان سعی می‌کنیم حضور کسب و کارها و حضور رفتار مالی مردم را در این پیام رسان بیشتر کنیم تا بتوانیم کسب درآمدی هم داشته باشیم. به این دلیل که ما با زیرساخت بانکی ارتباط داریم و به هر حال در این میان پول جا به جا می‌شود با داستان جدیدی رو به رو هستیم که نیاز به امنیت ویژه‌ای دارد. در کل امنیت برای ما بسیار مهم است و کل پاکت‌های پیام جا به جایی و متن پیام‌های میان کاربرها را رمز می‌کنیم

مدیر روابط عمومی پیام رسان بله ادامه داد: در سه سال گذشته که توسعه نرم افزار آغاز شده است پایگاه داده پاسان را و اسکالا کار می کنیم که اساس شان برنامه ریزی است و نگهداری از تعداد داده های بسیار زیاد برایشان تعریف شده است. همچنین معمارنرم افزار طوری طراحی شده است که با توسعه پیدا کردن دچار مشکل نشود و بتواند توانایی لازم در برخورد با حجم زیادی از داده را داشته باشد.

وی با اشاره به افزایش تردد رفتار مالی کاربران در این پیام رسان گفت: ما در حال انجام دادن این هستیم که رفتار مالی کاربران را افزایش داده و فضای مالی راحتی برای کسب و کار داشته باشیم. قبل از این ما آی پی‌های نرم افزار را منتشر کردیم تا مردم بتوانند در نرم افزار بات تولید کنند. این امکان مالی در کنار بات به ما این اجازه را می دهد که بتوانیم سرویس های خصوصی و دولتی را ارائه دهید. بخش هایی مثل سفارش محصول  یا نوبت دهی از این بخش ها هستند.

یاراحمدی ادامه داد: همچنین بات مادرها نمونه ای از کسب و کار کوچک است. برای مثال کارخانه چوب بری با شیرینی فروشی از نظر سفارش محصول یکی است و با این روش می توانند از بات مادر سفارش محصول استفاده کنند و روال برنامه ریزی تسهیل می شود.

وی در پایان نیز گفت: در سال گذشته هزار و ششصد میلیارد تراکنش روی این پیام رسان تجربه کردیم و انشاله در سال آینده به سوددهی مطلبی برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha