کد خبر: بهبود-کودکان-مبتلا-به-سرطان،-حاصل-25-سال
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

مدیرعامل موسسه خیریه محک گفت: بهبود کودکان مبتلا به سرطان در محک، حاصل ۲۵ سال تلاش مستمر است که حمایت مالی خیرین و بهره‌گیری از به روزترین شیوه‌های درمان، موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای ما رقم زده است.

 

مهندس آراسب احمدیان مدیرعامل موسسه خیریه محک، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت بیان داشت: با توجه به ماهیت این موسسه خیریه که حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است، بیماران مبتلا به انواع سرطان برای درمان مراجعه می‌کنند.
احمدیان با اشاره به این‌که این بیماران کمتر از 16 سال دارند، متذکر شد: سرطان خون، بیشترین تعداد مراجعات را به موسسه خیریه محک شامل می‌شود.
وی خاطرنشان ساخت: بهبود کودکان مبتلا به سرطان در محک، حاصل 25 سال تلاش مستمر است که حمایت مالی خیرین و بهره‌گیری از به روزترین شیوه‌های درمان، موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای ما رقم زده است.
مدیرعامل موسسه خیریه محک بیان داشت: هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی تحت درمان هستند، از سوی این موسسه پرداخت می‌شود.
احمدیان متذکر شد: کودکان خارجی که در تماس با محک هستند، عمدتا پناهندگان افغانی و عراقی هستند که در بیمارستان‌ها سرگردان بودند و به دلیل محدودیت‌ها، امکان استفاده از خدمات درمانی به طور کامل برای آنها فراهم نبود.
وی یادآور شد: بر اساس قرارداد فیمابین موسسه خیریه محک و کمیساریاری عالی پناهندگان سازمان ملل، این کودکان تحت حمایت موسسه قرار گرفتند.

کد خبرنگار: 41020  
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha