کد خبر: بلغارستان-با-نمایش-من-سیزیف-به-جشنوا
۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۵۷

کشور بلغارستان با نمایش«من سیزیف» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد.

به گزارش  خبرگزاري سلامت به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش «من سیزیف» کاری از گروه کارگاه عروسک به کارگردانی و طراحی وسلکا کونچوآ است که در خلاصه داستان آن آمده است: این نمایش بازگشت ابدی انسان به خود را نشان می‌دهد. زندگی انسان تکرار یک عمل مشابه است؛ مارپیچی و قابل حدس و این عمل همیشگی باعث می‌شود ما نه به معنا بلکه به بی‌معنایی زندگی بشر فکر کنیم. این نمایش یک ساعتی در سومین روز از جشنواره تئاتر فجر در 2 سانس 17:30 و 19:30 در تالار قشقایی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
عوامل اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:
کارگردان، نویسنده، دراماتورژ و طراح صدا: وسلکا کونچوآ، طراح حرکات: ماریا دیمیتروا، بازیگر: استویاندویچوو، طراح و تکنسین صحنه: ماریتا گولومِهُوا ، طراح نور: وسلین هریستوو، موسیقی: هریستو ناملیو ، مدت نمایش:60 دقیقه.
وسلکا کونچوآ، متولد سال 1976در پلون، نویسنده و کارگردان، دانش‌آموخته خوانندگی اپرا از دانشگاه جدید بلغارستان، کارشناس تبلیغات و مد نمایش از آکادمی ملی تئاتر و سینمای کراستیو سارافوو، بلغارستان و کارشناسی ارشد نمایش عروسکی از آکادمی ملی تئاتر و سینمای کراستیو سارافوو، بلغارستان. نویسنده و کارگردان نمایش‌های: «حبس ابد»، «نفس»، «در امتداد افق» و ... . کارگردان نمایش‌های: «همیشه برای تو»، «در تاریکی»، « بزرگ رویایی جنگل» و ... 
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی طی روزهای 1 الی 12 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha