کد خبر: برگزاری-اولین-جلسه-کمیته-پیشگیری-و-کنت
۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری اولین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل ایدز خبر داد و گفت: در حال حاضر به ازای هر 12 هزار و 500 نفر، یک پایگاه سلامت و یک مراقبت سلامت آموزش‌دیده داریم.

 

محمد شریعتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت از برگزاری اولین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل ایدز با حضور دبیر کمیته استانی ایدز، نماینده اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، نمایندگان ادارات کل استان تهران ، مدیران گروه مدیریت بیماری های سه دانشگاه علوم پزشکی تهران ، ایران و شهید بهشتی ، نماینده دانشگاه آزاد و جمعی از کارشناسان گروه مدیریت بیماری های واگیر معاونت بهداشت خبر داد.

وی با اشاره به این‌که این کمیته دو زیر کمیته فعال شامل "تشخیص و درمان "و " گروه های پرخطر و در معرض خطر" دارد، افزود: چنانچه کارهای خلاقانه و برجسته ای از سوی زیر کمیته ها صورت گیرد ، توسط دبیرخانه این کمیته به صورت تخصیص اعتبار، تشویق شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: معاونت بهداشت دانشگاه آمادگی همه جانبه خود را در این جلسه جهت انجام طرح های تحقیقاتی وابسته به سلامت سازمانها اعلام کرد.

 شریعتی در ادامه اظهار داشت: تکمیل شبکه بهداشت و درمان در کشور به خصوص در سطح مناطق شهری، یکی از آرزوهای همه مدیران سلامت بوده است. خوشبختانه ما در دانشگاه علوم پزشکی تهران در طی سال گذشته توانسته‌ایم با حمایت‌های دانشگاه و وزارت بهداشت، شبکه ارائه خدمت را در سطح تهران و در منطقه تحت پوشش‌مان کامل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر به ازای هر 12 هزار و 500 نفر یک پایگاه سلامت و یک مراقبت سلامت آموزش‌دیده داریم که این افراد مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: خوشبختانه پرونده الکترونیک سلامت در حوزه دانشگاه تهران برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی شد و بعد از تکمیل و اصلاح آن به کل کشور گسترش پیدا کرد و طبق دستور مقام عالی وزارت بهداشت، قرار شد در کل کشور اجرایی شود.

 

کد خبرنگار: 41070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha