کد خبر: بررسی-بودجه-سازمان-پزشکی-قانونی
۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۵۵

بررسی وضعیت سازمان نظام پزشکی قانونی در لوایح بودجه سال ۹۵ کل کشور و برنامه ششم در دستور کار هفته جاری کمیسیون بهداشت و درمان قوه مقننه قرار دارد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت، بررسی وضعیت سازمان پزشکی قانونی در لوایح بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه با حضور مسؤلان سازمان مذکور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیوان محاسبات به عنوان دستور کار هفته جاری کمیسیون بهداشت و درمان معین شده است.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان بهارستان، فردا با حضور مسؤلان وزارت ورزش و جوانان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیوان محاسبات نسبت به بررسی وضعیت این وزارتخانه در قالب لوایح بودجه سال آتی به بحث و گفتگو خواهند نشست.

نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت همچنین در روز دوشنبه وضعیت بخش سلامت و بیمه را در لوایح بودجه و برنامه ششم توسعه را با حضور مسؤلین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان‌های بیمه گر و دیوان محاسبات را بررسی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، اعضای کمیسیون اجتماعی نیز در جلسه ای که عصر فردا یکشنبه برگزار خواهد شد، طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل و نقل و بار و مسافر بین شهری را بررسی خواهند کرد.

اعضای این کمیسیون همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه لایحه بررسی بودجه سال 95 کل کشور را بررسی خواهند کرد.

 اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در عصر روزیکشنبه اخبار مربوط به حوزه کشاورزی، آب، منابع طبیعی، محیط زیست و هواشناسی را مرور خواهند کرد.

 

کد خبرنگار:41050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha