کد خبر: بخشش-دستمايه-و-مضمون-اصلي-نمايش-كسي-جرج
۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۳۵

فخرالدين صديق شريف بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر روز گذشته به تماشای نمایش کسی جرج را نشناخت، نشست.

به گزارش خبرگزاري سلامت وي با بیان اینکه نمايش كسي جرج رانشناخت مضمون بسيار خوبي دارد گفت: اين نمايش درواقع نشان دهنده اين امر است كه انسان براي رسيدن به واقعيت و رسيدن به خداوند بايد از درون خودش شروع كند .

صديق شريف در ادامه افزود: دست مايه اصلي براي پاك شدن و رسيدن به مدارج  عالي  در اين نمايش خود انسان است و انسان است كه تصميم مي گيرد ببخشد و وقتي كه مي بخشد به حد اعلاي انسانيت خودش مي رسد.

این بازیگر سینما، تلویزیون وتئاتر تصريح كرد: متاسفانه در زمينه نمايش و جواناني كه در اين عرصه فعاليت مي كنند كوتاهي شده و آن طور كه بايد و شايد به آنها بها داده نمي شود و از آنها حمايت نمي شود.

وی در ادامه بیان کرد: چندين بار به عنوان داور در تهران و شهرستان ها حضور داشتم و جوانان با استعداد و خلاقي در عرصه تئاتر ديدم كه نياز به حمايت و راهنمايي داشتند .

صديق شريف افزود: در حوزه تئاتر بايد فضا باز باشد و از كارشناسان اين حرفه كمك گرفته شود و براي پيشرفت در اين حوزه بايد اتاق فكر تشكيل شود تا جوانان با استعداد به سمت موفقيت هاي بيشتر حركت كنند .

وي در ادامه با بيان اينكه پيشكسوتان عرصه تئاتر بايد تجربيات خود را در اختيار جوانان قرار دهند گفت: اساس قدرت يك سرزمين جوانان هستند اگر در عرصه هاي مختلف از آنها حمايت نشودآينده مبهمي به لحاظ حركت هاي فرهنگي و مسائل ديگر خواهيم داشت بنابراين توصيه ميكنم حمايت واقعي و جدي از جوانان داشته باشيم و فقط شعار ندهيم .

صديق شريف در پايان براي تمام بازيگران و عوامل نمايش كسي جرج رانشناخت آرزوي موفقيت و سربلندي كرد و گفت اميدوارم روز به روز شاهد رشد و شكوفايي اين عزيزان در عرصه تئاتر باشم .

گفتنی است نمایش کسی جرج را نشناخت به کارگردانی، تهیه کنندگی و طراحی امیر حسین علیپور از ١٧ فروردین در تماشاخانه استاد مشایخی به روی صحنه رفته است.

امیرحسین بختیاری، یزدان دارابی، فاطیما زارع، زهراطهاری، فرزین عوض‌زاده ، نیما سیدموسوی، سپیده محمد ترشانی، محمد مرادی، آرین یوسفی بازیگران جوانی هستند که در نمایش کسی جرج را نشناخت ایفای نقش می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha