کد خبر: بالابردن-سطح-سواد-سلامت-در-شهر-تهران-عا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱

عضو لیست خدمت گفت: قصد داریم با آموزش شهروندان سطح سواد سلامت آن ها را افزایش دهیم تا از صرف هزینه های بهداشت و درمان در شهر جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت  سيد علی ریاض، عضو لیست خدمت در گفت و گو با شهرایران درباره اولویت های دوره پنجم شورای شهر تهران گفت: ما به دعوت دوستان و عزیزان و به خواست خداوند وارد لیست خدمت شدم و قصد دارم از تجارب خود در حوزه سلامت برای بهبود شرایط شهر استفاده کنم.

وی افزود: در شهر تهران معضلات خاصی از لحاظ مسائل پزشکی و سلامت وجود دارد. اولین موضوعی که در شهر تهران سلامت مردم را تهدید می کند مسئله آلودگی هوا است. در مرحله های بعدی آلودگی های صوتی، ترافیک ، وجود موش ها و  مصالح غیر بهداشتی استفاده شده در ساختمان ها سلامت شهرواندان تهرانی را تهدید می کند.

وی ادامه داد: شهرداری و شورا در دوره های قبل خدمات ارزنده ای را برای شهر تهران ارایه کرده اند اما این کافی نیست و تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله بسیاری داریم.

عضو لیست خدمت اظهار کرد: قصد دارم سطح سواد سلامت شهروندان را از طریق آموزش در خانه های سلامت بالا ببرم  و اگر شهروندان نسبت به سلامت خود آگاهی داشته باشند و به درستی رفتار کنند خواهیم دید که دیگر نیاز به صرف هزینه های فراوان برای بهداشت و درمان نخواهیم داشت.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha