کد خبر: باسواد-هستيم-يا-توهم-سواد-داريم؟
۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲

شبكه راديويي سلامت، پنجشنبه ـ 28 مردادماه، در برنامه «عصرتون سلامت»، به موضوع «سواد ديجيتال: فضاي مجازي و نهاد خانواده» مي پردازد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، اين‌طور که پيداست، در زمينه کامپيوتر به آن سوادي که سال‌ها پيش از آن سخن گفته شده بود، دست يافته‌ايم؛ اما آيا اين سطح از سواد کافي است؟  قطعاً خير. دنياي امروز نيازمند نوع ديگري از سواد کامپيوتري و به‌طورکلي‌تر نوع ديگري از سواد ديجيتال است. سال‌ها پيش صحبت از تعريف جديدي از سواد بود؛ سواد استفاده از سخت‌افزارهاي کامپيوتري؛ امروزه قطعاً اين سواد سخت‌افزاري را کسب کرده‌ايم و قادريم به سرعت، نحوه کارکردن با جديدترين ابزارها را ياد بگيريم؛ اما نوع ديگري از سواد را نيز بايد بياموزيم که مهم‌تر از سواد سخت‌افزاري است. چيزي که ضامن امنيت ما خواهد بود، ضامن يک زندگي شاد و با نشاط خواهد بود و سبک جديد شيريني براي ما به ارمغان خواهد آورد.

در همين ارتباط، «عصرتون سلامت» برنامه اي از گروه تغذيه و سلامت شبكه راديويي سلامت، روز پنجشنبه، با حضور كوروش صمدپور، دکتراي تغذيه؛ رضا نامي، كارشناس فضاي مجازي و رئيس انجمن توليد نرم افزار ايران؛ كيوان نقره كار، كارشناس آي تي و  مهندس نغمه نقي لو، كارشناس محيط زيست درباره «تلنگري براي همه ما: باسواد هستيم يا توهم سواد داريم؟» گفت و گو مي كند.

يادآور مي شود، برنامه راديويي «عصرتون سلامت»، پنجشنبه هر هفته، از ساعت 17 به مدت 120 دقيقه، از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha