کد خبر: باد-نسبتا-شدید-در-راه-تهران-و-4-استان-دیگ
۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، احد وظیفه، با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، بارش باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: شدت بارش طی امروز و فردا در استان گیلان خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود گفت: در ساعات بعد از ظهر امروز و فردا در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط اردبیل و دامنه‌های البرز مرکزی شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه در سه روز آینده تداوم وزش باد و گرد و خاک را در شرق کشور خواهیم داشت، افزود: در بعضی ساعات در منطقه زابل وزش باد با طوفان گرد و خاک همراه خواهد بود. همچنین در این مدت در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان و برخی نقاط قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه بعد از ظهر فردا (چهارشنبه 24 مرداد) و طی روز پنجشنبه (25 مرداد) غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان ضمن اشاره به کاهش دمای تهران در مورد وضعیت جوی این شهر اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا چهارشنبه و پنجشنبه (24 و 25 مرداد) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینه 36 و 26 درجه سانتیگراد خواهد بود(ایسنا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha