کد خبر: اولویت‌های-پیش-روی-اعضای-کمیسیون-بهدا
۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰

رییس جامعه جراحان کشور گفت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید اصلاح قانون نظام پزشکی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دکتر ایرج فاضل در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت بیان داشت: نمایندگان مجلس باید به این نکته توجه داشته باشند که تصمیمات ایشان در امور کشور تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خیلی قوی عمل نکرد که البته این امر مایه تأسف است، اما در این دوره به علت قوی و کوشا بودن اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امیدهای بسیاری بسته ایم و امیدواریم که به کمک آنها مقداری از قوانین اصلاح شود و از آنجایی که مردم و جامعه پزشکی در همدیگر تنیده شده‌اند نتیجه آن به نفع مردم می‌شود.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این که اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید مسائل صنفی، دارویی و بهداشتی را جزء اولویت کاری خود قرار دهند، تصریح کرد: مسأله مهم دیگری که نمایندگان مجلس باید آن را در اولویت کاری خود قرار دهند، اصلاح قانون نظام پزشکی است؛ زیرا قانون این سازمان قانون خوبی بود اما با تغییرات ایجاد شده آن را معیوب کردند و باید به وضع طبیعی برگردد.

 

کد خبرنگار: 410100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha