وزیر بهداشت گفت: بیمارستان ها و اورژانس های کشور طبق روال هر سال برای حوادث چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل دارند اما شرط عقل این است که از وقوع حوادث پیشگیری شود و والدین حداقل در این هفته، از فرزندان خود مراقبت کنند.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر سید حسن هاشمی امروز در مراسم افتتاح همزمان 5 پایگاه جدید اورژانس هوایی تصریح کرد: حوادث چهارشنبه آخر سال ناخواسته نیست بلکه خواسته و ارادی است و برخی افراد در آستانه عید روانه بیمارستان یا آرامستان می شوند و این حوادث برای مردم، فرهنگ و نسل ما، زیبنده نیست.

وزیر بهداشت گفت: باید از جوانان خواهش کنیم که به فکر سلامتی خودشان باشند و اگر فردی توصیه ای به والدین می کند، به این دلیل است که نوروز را با شادی و نشاط و همراه با خانواده و در آرامش سپری کنند اما خطر در کمین است و انتظار داریم که از آنچه در رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی به تصویر کشیده می شود، عبرت بگیریم.

دکتر هاشمی یادآور شد: در حوزه فعالیت خودم در چشم پزشکی در سالهای مختلف،در حوادث چهارشنبه آخر سال چشم های زیادی را پیوند زدم یا چشم آنها تخلیه و یا نابینا شده اند و امیدواریم که همه رعایت کنند اما وزارت بهداشت در آمادگی کامل قرار دارد ولی در بسیاری از موارد که آسیب شدید است، کاری از دست ما بر نمی آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha