کد خبر: انجام-3000بازدید-از-مراکز-درمانی-از-زمان-ا
۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۳۱

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از انجام  3000بازدید از مراکز درمانی توسط اداره نظارت بر درمان این دانشکده از زمان شروع طرح تحول سلامت خبر داد  .

به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر محمود رضاجمشیدی  گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تا کنون 3000مورد بازدید از مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی انجام شده است.

وی افزود: سامانه های 1590 و1690 برای رسیدگی به شکایات تعرفه ای و غیر تعرفه ای در طرح تحول سلامت پیش بینی و سامانه رسیدگی به شکایات الکترونیکی در دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز همزمان با سراسر کشور فعال شده است .

دکتر جمشیدی از برگزاری 20مورد جلسه کمسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی و 10مورد جلسه کمیسیون ماده 31 مراکز درمان سوء مصرف مواد  و20مورد کمیسیون ماده 20 در خصوص صدور پروانه ها وصدور 86 پروانه موسسات پزشکی در این مدت خبر داد.

وی همچنین گفت: در مدت اجرای طرح تحول سلامت با پیگیری اداره سلامت مادران و نوزادان و همکاری بیمارستان حکیم میزان سزارین  ومرگ نوزاد کاهش و میزان زایمان طبیعی افزایش پیدا کرده است .

دکتر جمشیدی در خصوص اداره سوء مصرف مواد گفت: صدور پروانه فعالیت و مسئول فنی و پروانه بهره برداری 27 مرکز خصوصی و 3مرکز دولتی (بهزیستی –زندان-دولتی ) و 

نظارت مستمر بر این مراکز درحال انجام می باشد.

معاون درمان دانشکده همچنین از فعالیت کار گروه اقتصاد درمان و درامد دانشگاه خبر داد و گفت: بررسی فرایند های پرونده های تصادفات ،ارسال نسخ سرپایی و هزینه یابی پرونده های بستری و بررسی عملکرد داروخانه ها و فرایند های پذیرش و ترخیص توسط این کارگروه درحال انجام می باشد.

دکتر جمشیدی در پایان گفت:جذب متخصصین در این دانشکده از 98نفر در سال 1393 به 154 نفر افزایش یافته است و امیدواریم با پیگیری در توزیع نیروی متخصص امسال بتوانیم کلیه کمبود های متخصص را در شهرستان جبران نمائیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha