کد خبر: انتظار-مردم-و-فدراسیون-تکواندو-از-کیمی
۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴

کرج - کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک گفت: به واسطه تمامی اقدامات انجام شده از مدال کسب شده راضی نیستم، مردم و فدراسیون باید انتطار مدال طلا را از من داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، کیمیا علیزاده در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اصحاب رسانه که عصر یکشنبه در سالن جلسات اداره کل ورزش برگزار شد، اظهار کرد: دورانی که می توانستم کودکی کنم در اردو حضور داشتم و این مهم سبب شد بزرگتر از سنم عمل کنم.

وی با بیان اینکه احترام خاصی برای مردم قائلم و هیچ گاه دل فردی را نشکسته ام، افزود: احترام به پدر و مادر پشتوانه موفقیت های من در عرصه های رقابتی بود.

نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک با اعلام اینکه زندگی قهرمانی سخت و مشکل است، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات با مشکل خاصی رو به رو نبودم شرایط برای مسابقه مهیا بود.

وی تصریح کرد: به واسطه تمامی اقدامات انجام شده از مدال کسب شده راضی نیستم، مردم و فدراسیون باید انتطار مدال طلا را از من داشته باشند.

وی با بیان اینکه امید است با حمایت های بیشتر این مهم محقق شود، گفت: در میدان رقابت های المپیک به این نتیجه رسیدم زحماتی که کشیدم اندازه برنز بوده است اما تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا به کار خواهم گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha