کد خبر: امضای-تفاهمنامه-برای-هماهنگی-بین-دستگ
۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۰

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری، تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی‌و فناوری ریاست جمهوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری با حمایت معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی منعقد می‌شود.

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی‌ و فناوری با اشاره به امضای تفاهم نامه‌ای برای توسعه هوانوردی عمومی‌ در کشور، گفت: یکی از چالش‌های دولت در سال جاری، افزایش اشتغالزایی با استفاده از رونق تولید و به کارگیری نیروهای توانمند موجود است. یکی از حوزه‌هایی که باید با توانمندی جوانان ایران رونق گیرد، حوزه هوافضا است، ایران از نظر نیروی توانمند و متخصص حوزه هوانوردی شرایط بسیار خوبی دارد.

به گفته منطقی، در چنین روزهایی که کشور درگیر تحریم‌های مختلف اقتصادی است و اجازه خرید هواپیما از دیگر کشورها را ندارد، رونق کسب و کار در هوانوردی عمومی‌می‌تواند روزنه‌های امید را به فرصت‌های ارزنده ای تبدیل کند.

وی همچنین تصریح کرد: در همین راستا ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با یکدیگر هم پیمان شده‌اند که نیازهای داخلی کشور در زمینه هوانوردی عمومی‌ را تامین کنند.

منطقی ادامه داد: بازیگران این عرصه قصد دارند ذیل این تفاهمنامه، گام‌های بلند و محکمی‌ در این زمینه بردارند، امضای این تفاهمنامه یک هماهنگی بین دستگاهی برای توسعه هوانوردی عمومی‌ ایجاد می‌کند و شروع همکاری‌های سه جانبه خواهد بود.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha