کد خبر: اقدامات-طب-سنتی-عالمانه-نقد-شود
۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: اقدامات طب سنتی باید عالمانه نقد شود و افرادی که در این عرصه تلاش می کنند باید دعوت شده و در یک جلسه علمی از آنها نقد شود.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت ، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: قبل از اینکه علم پزشکی نوین به وجود آید سالیان متوالی بر اساس طب سنتی عمل می شد.

وی گفت: پزشکی آن روز با نگاه به چهره و گرفتن نبض بود اما پزشکی امروز متفاوت است و بر اساس دستگاه و مسائل دیگر است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: باید نسبت به مجموعه هایی که در کشور وجود دارند و مدعی هستند که بر اساس روایات وارده از معصومین ، طب بوعلی و.... دست به طبابت می زنند جلسه گذاشت و مسائل را حل نمود.

وی گفت: اقدامات طب سنتی باید عالمانه نقد شود و افرادی که در این عرصه تلاش می کنند باید دعوت شده و در یک جلسه علمی از آنها نقد شود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: وزارت بهداشت به موضوع طب سنتی نگاه ویژه ای دارد و باید عالمانه با موضوعات برخورد شود و اگر نقدی هم وجود دارد باید عالمانه به آنها گفته شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: باید در یک فضای گفتگو و گفتمان مناسب به نتیجه بهتری رسید و این گفتگو بسیار بهتر از دیگر راه ها جواب خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha