کد خبر: اعلام-آخرین‌مهلت-ارسال-آثار-جشنواره-د
۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶

رییس نخستین جشنواره دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب سنتی که به همت ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود گفت: دانش‌آموزانی که برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند تنها تا پایان همین هفته برای ارسال آثار خود مهلت دارند.


به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زهرا حیدری داویجانی، رییس نخستین جشنواره دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب سنتی در سومین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی و طب سنتی ایران گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره به پایان رسیده است، اما دانش آموزان تا 6 مردادماه مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


وی بیان کرد: دانش‌آموزانی که آثار آنها هنوز برای ارسال آماده نشده است می‌توانند با هماهنگی دبیرخانه برای ارسال آثار خود زمان کوتاهی را مهلت دریافت کنند.
حیدری داویجانی توضیح داد: 15 تا 30 مرداد داوری آثار صورت می‌گیرد تا در این فاصله فرصتی هم برای برگزیدگان ایجاد شود که 15 شهریورماه در جشنواره حضور پیدا کنند.


وی با بیان این که نخستین بار است که جشنواره دانش آموزی گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار می‌شود، گفت: با استقبال بسیار بی نظیری رو به رو بودیم. به طوری که پاسخگوی بالغ بر 400 طرح به صورت تلفنی و مراجعه بودیم.


این عضو شورای ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: اما با توجه به این که سال اول برگزاری این مسابقه است و امکانات برای پوشش دهی تمامی طرح‌ها نیست.
وی توضیح داد: با این وجود هرروز شاهد ده‌ها تماس از شهرها، استان‌ها و مراکز مختلف هستیم. اما آنچه مسلم است، 100 طرح برای حضور در جشنواره انتخاب می‌شود.
رییس نخستین جشنواره دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب سنتی بیان کرد: طرح‌های دانش آموزان به صورت حضوری در سومین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی و طب سنتی ایران ارائه می‌شود و در آخر به 4 طرح به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد و تندیس جشنواره را دریافت خواهند کرد.


جشنواره دانش‌آموزی گیاهان دارویی همزمان با سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 15 الی 18 شهریورماه 95 در مصلی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha