کد خبر: ارائه-خدمات-رایگان-بهداشتی-و-درمانی-به
۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی از ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به زائران راهیان نور طی ایام نوروز خبر داد.

 

روح الله قائدامینی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری سلامت با اشاره به فعالیت تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی طی ایام نوروز اظهارداشت:  از ۲۷ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه سال ۹۵، پزشکان، پرستاران و بهداشتیاران در قالب تیم‌های مراقبت از سلامت در محل یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان حضور خواهند داشت و نسبت به ارائه خدمات مراقبت از سلامت اقدام خواهند کرد.
وی افزود: این تیم‌ها در سه گروه دسته بندی شده‌اند و به شکل دوره‌های پنج روزه در استان خوزستان تحت حمایت‌های وزارت بهداشت مستقر خواهند شد و به نمایندگی از مرکز فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت، حضور داشته و به مردم خدمات مراقبت از سلامت ارائه خواهند داد.
معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: پیش بینی ما این است که بتوانیم بیش از ۹۰ تیم بهداشتی و درمانی را به ستاد معرفی کنیم که در این تیم‌ها، ۹۰ پزشک، ۱۸۰ پرستار و ۹۰ نیروی متخصص بهداشتی حضور خواهند داشت؛ همچنین به دنبال این هستیم که فعالیت‌های جهادی در حوزه سلامت در مناطق محروم مستقر در مجاورت یادمان‌های راهیان نور انجام شود و در این راستا با بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان رایزنی می‌کنیم تا کاروان‌های جهادی سلامت را در روستاهای همجوار با یادمان شهدا مستقر کنیم.
وی ادامه داد: برای این منظور، با همکاری ستاد مرکزی راهیان نور قصد داریم در سال‌های آتی در حوزه شمال غرب، جنوب غرب و غرب نیز فعال‌تر شویم و به‌ عنوان یک بازوی یاریگر برای وزارت بهداشت و معاونت بهداشت و درمان سپاه‌های استانی و اداره بهداشت و درمان بسیج ایفای نقش کنیم.
قائدامینی متذکر شد: از کلیه بسیجیان عزیز در عرصه‌های سلامت به ویژه پزشکان، پرستاران و بهداشتیاران تقاضا دارم اگر داوطلب شرکت در این کار هستند درخواست‌های خود را به نشانی اینترنتی basijmed.ravabetomumi@gmail.com ارائه دهند تا بتوانیم از فعالیت‌های داوطلبانه آنها بیشتر استفاده کنیم.


کدخبرنگار41070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha