کد خبر: ارائه-خدمات-امدادی-به-بیش-از-11-هزار-متاث
۶ آذر ۱۳۹۵، ۸:۲۵

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با رائه گزارش عملیات برف و کولاک از 30 آبان تا 6 آذر، گفت: خدمات امدادی لازم در 60 محور، شهر و مناطق عشایرنشین درگیر برف و کولاک در  13 استان‌ مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، زنجان، کرمان، فارس و یزد به هموطنان ارائه شده است.


به گزارش خبرگزاری سلامت، شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک 7 روز گذشته در کشور، افزود: در این مدت استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، زنجان، کرمان، فارس و یزد تحت تاثیر برف و کولاک بوده‌ است.
وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به 11 هزار و 399 تن از هموطنان درگیر برف و کولاک در این 13 استان، گفت: بر این اساس 33 تن از هموطنان به مناطق امن و 12 تن به مرکز درمانی منتقل شدند و علاوه بر آن خدمات درمان سرپایی به 37 تن ارائه شد.
فتحی با اشاره به اسکان اضطراری یک‌هزار و 25 تن از هموطنان، افزود: بر این اساس عملیات رهاسازی برای 2 هزار و 589 دستگاه خودرو از برف انجام شد و در مجموع این عملیات‌ها 185 تیم عملیاتی شامل 674 امدادگر و نجاتگر به‌کار گرفته شد.
وی گفت: به علاوه یک هزار قوطی انواع کنسرو، 840 قرص نان، 210 بطری آب، 30 کیلوگرم خرما، 500 تخته پتو، 400 کیلوگرم نایلون و 350 شعله والور میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha