کد خبر: اختصاص-یک-میلیارد-و-400-میلیون-تومان-به-هن
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: در سال 95 برای نخستین بار یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از سوی استاندار برای خرید تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های سطح استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، اسفندیار نظری به عملکرد آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید اشاره كرد و گفت: در سال 92 رتبه مازندران در اجرای پروژه مهر 18 بوده که در سال 95 به همت مسئولین آموزش و پرورش مازندران با کسب نمره 100 به مقام نخست دست یافت.

وی نرخ پوشش تحصیلی در دوره دوم متوسطه در سال 95 را 91.5 درصد اعلام کرد و گفت: همچنین این نرخ در دوره اول متوسطه 98.5 درصد بوده است.

معاون آموزش متوسطه مازندران با اشاره به کسب رتبه سوم کشور در مسابقات ملی آزمایشگاهی در سال 95 گفت: همچنین کسب رتبه اول در جشنواره تدریس برتر در رشته عربی، کسب سه رتبه برتر کشور در هفتمین جشنواره دانش‌آموزی فناوری نانو و کسب دو رتبه برتر در هفتمین دوره المپیاد نانو نیز در سال 95 اتفاق افتاد و این در حالی است که در سال 92 در هیچ‌یک از این حوزه‌ها موفقیتی به دست نيامد.

نظری با اشاره به تخصیص یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها در سال 95 گفت:‌ این مبلغ برای نخستین بار در استان از سوی استاندار اختصاص یافت و تمامی آن برای خرید تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های سطح استان مصرف شد.

این مسئول با اشاره به فعالیت 15 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در سال 92 گفت: این تعداد در سال 95 به 32 شهرستان و منطقه افزایش یافته است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر توجه این دستگاه بر ایجاد ابتکارات در حوزه آموزشی گفت: از سال 93 تا کنون طرح‌های توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران و طرح والدین همراه در راستای نقش‌آفرینی والدین و مشارکت آن‌ها در امور آموزشی و پرورشی در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha