کد خبر: احیای-هویت-پر-افتخار-تبریز-برنامه-اصلی
۶ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۳

تبریز – شهردار تبریز احیای هویت پر افتخار این شهر را مهمترین برنامه شهردای در حوزه گردشگری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش گرامیداشت روز جهانی گردشگری پیش از ظهر سه شنبه با شعار «گردشگری برای همه، همه برای گردشگری» در محل همایش های مجتمع رفاهی پتروشیمی با حضور مسولان و متولیان امر گردشگری و جمعی از فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

برنامه اصلی شهردای در حوزه گردشگری، احیای هویت پر افتخار تبریز است

شهردار تبریز در این همایش احیای هویت پر افتخار تبریز را اصلی ترین برنامه شهردای در امر گردشگری عنوان کرد و افزود: هم اکنون بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر تبریز در حال مرمت و بهسازی هستند.

صادق نجفی

صادق نجفی با اشاره به حضور مسولان شهر تبریز در همایش ها و مراسم مختلف داخلی و خارجی مرتبط با گردشگری ادامه داد: این حضور نشان از جایگاه ویژه تبریز در تحولات گردشگری است و باید تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از این ظرفیت و جایگاه ممتاز بکار گیریم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد پروازهای دائمی داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی تبریز و تاثیر مستقیم آن بر توسعه بیش از پیش صنعت گردشگری در شهر اولین ها خاطر نشان شد: با شرکت های مختلف داخلی و خارجی در این خصوص رایزنی کرده و به نتایج خوبی رسیده ایم.

شهردار تبریز در پایان با اشاره به اعطای تسهیلات مختلف برای شرکت های جذب گردشگر اظهار داشت: تلاش بر این است تا با همکاری و برنامه ریزی های جامع فرادستگاهی، خاطره سفر به تبریز ۲۰۱۸ یادگاری فراموش نشدنی برای گردشگران حاضر در این رویداد مهم باشد.

گردشگری از حوزه های مستعد برای ایجاد درآمدهای پایدار است

مرتضی آبدارمدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی نیز در این همایش با اشاره به تغییر دیدگاه دولت ها از خام فروشی به ایجاد درآمدهای پایدار خاطر نشان کرد: زمان ان رسیده که این مقوله را در کشور و استان بهینه کنیم و صنعت گردشگری یکی از حوزه های مستعد در این خصوص است.

مرتضی آبدار با اشاره به تکمیل ظرفیت هتل های تبریز افزود: این توجه به تبریز نشان از ظرفیت و جایگاه این شهر برای گردشگران است و باید با برنامه ریزی های اصولی و ایجاد زیرساخت های لازم بستر را برای استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت فراهم کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر گسترش ظرفیت های گردشگری برای افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی خاطر نشان کرد: امیدواریم با افزایش تعاملات بین دستگاهی حضور حداکثری گردشگران داخلی و خارجی را شاهد باشیم چرا که این امر موجب توسعه همه جانبه استان در حوزه های مختلف خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha