کد خبر: احیای-موقوفات-رها-شده-در-دستور-کار-قرار
۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶

حجت الاسلام معزی با بیان این‌که یکی از وظایف عمده نمایندگی ولی فقیه،نظارت بر امور شرعی است،گفت:احیای موقوفات رها شده‌ای که در اختیار جمعیت هلال احمر قرار داده شده است،در دستور کار قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری سلامت بیان داشت: یکی از وظایف عمده نمایندگی ولی فقیه، نظارت بر امور شرعی است که از جمله می‌توان به موقوفات اشاره داشت.


حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین  معزی گفت: موقوفاتی در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دارد که در مسیر خود است؛ در عین‌حال شماری از موقوفاتی در مسیر تعیین شده انجام نمی‌گیرد و تعدادی نیز رها شده است.


وی تصریح کرد: با تعیین نظارت بر امور شرعی، مسائل مربوط به موقوفاتی که در مسیر صحیح خود قرار ندارند و یا رها شده‌اند، با حضور رییس جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرار گرفت و پیگیری‌های لازم نیز انجام شد که بر این اساس، آن دسته از موقوفاتی که که در مسیر خود قرار ندارند، در صدد هستیم اقدام مناسب عملی شود.


حجت الاسلام والمسلمین معزی بیان داشت: احیای موقوفات رها شده نیز در دستور کار قرار دارد و پیگیری‌ها انجام شده و یا در حال انجام می‌باشد.


وی ادامه داد: شماری از موقوفات جمعیت هلال احمر نیز می‌بایست تبدیل به احسن شوند.


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در وهله اول می‌بایست شناسایی دقیق و جامعی از این موقوفات انجام می‌شد. سال گذشته اقدامات قابل توجهی صورت گرفت تا وقف در مسیر خود قرار گیرد که امیدواریم در سال جاری به نتایج مطلوبی دست یابیم.

کد خبرنگار: 41020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha