کد خبر: اجرای-برنامه-طرح-تحول-سلامت-در-بیمارست
۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸

چهل و نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر حسن امین لو  مشاور وزیر و رییس دبیرخانه مرکزی هیات های امنا و امور مجامع  گفت: در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه تهران سال جاری که بصورت قطب منطقه آمایشی برگزار شده ۱۵  پیشنهاد مشترک برای دانشگاههای عضو در قطب به تصویب رسیده است .

دکتر  امین لو افزود: در این جلسه گزارش عملکرد و بودجه ۹۴ دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه تعدادی پیشنهاد که در کمیسیون دایمی هیات امناء مورد بررسی  قرار گرفته  بعنوان دستور جلسه امروز تصویب می شود.

در این جلسه همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با ذکر یادی از استاد دکتر شفیعی ، عضو فقید هیات امنای دانشگاه گفت: رتبه بندی این دانشگاه در سال گذشته در تایمز  و Qs و همچنین رتبه بندی پژوهشی داخل کشور وضعیت بسیار مناسبی داشته  است و در موضوع درمان و آموزش نیز با وجود تنگناهایی مالی دانشگاه در سال ۹۴ سعی کردیم چهارچوب برنامه طرح تحول را در بیمارستانهای دانشگاه با کیفیت مناسبی پیگیری نماییم .

دکتر جعفریان همچنین از برنامه ریزی مناسب دانشگاه برای پرداخت به  موقع مطالبات بیمارستانی و همکاران در ماه های منتهی به خرداد ماه سال جاری خبر داد.

در این جلسه دکتر باقر لاریجانی ، معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز با تاکید بر سرآمد بودن دانشگاه تهران در حوزه پزشکی از برنامه های خوب این دانشگاه در امور آموزشی بویژه حوزه بین الملل و جذب دانشجوی خارجی تقدیر کرد.

 لازم به ذکر است در این جلسه گزارش برنامه عملیاتی دانشگاه نیز بررسی شد .

گفتنی است در این جلسه معاونان اجتماعی، آموزشی، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دبیر شورای انقلاب فرهنگی ، اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران  و تنی چند از مسئولین نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha