کد خبر: ابراز-رضایت-انمایندگان-مجلس-از-سطح-خدم
۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۸:۳۳

در دیدارهای جداگانه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران بازدید و  از سطح خدمات ارائه شده در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران ابراز رضایت کردند.


به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر محمد نعیم امینی فرد، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با ابراز رضایت از سطح خدمات ارائه شده  در این مرکز درمانی اعلام کرد، آماده هر گونه همکاری در راستای تقویت و توسعه فعالیت های مجتمع داروی درمانی هلال ایران است.

وی در این دیدار با تاکید بر برقراری تعاملات بیشتر افزود: تعامل با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان های بیمه گر و دیگر مسئولین می تواند یاریگر این مرکز درمانی و ارائه خدمات مفیدتر باشد که ما آمادگی داریم در این مسیر همکاری لازم صورت گیرد.
دکتر چوبینه هم در این دیدار با اشاره به تاریخچه ای از فعالیت های و توانمندی و ظرفیت های مجتمع ، به تشریح طرح های آینده پرداخت.

 

دکتر مسعود گودرزی، نماینده ممسنی و رستم نیز در دیدار با دکتر چوبینه آمادگی خود را برای برقراری تعاملات بیشتر اعلام کردو گفت: آماده هر گونه تعامل و همکاری با مجتمع دارویی درمانی هلال ایران هستیم.

 

همچنین دکتر ابوالفضل سروش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران بازدید و با دکتر چوبینه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر این که افزایش تعاملات بین مجلس شورای اسلامی و این مجتمع باعث ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد شد، افزود: باید در راستای رفع مشکلات پیش رو گام های بزرگتری برداشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha