کد خبر: آموزش-سبک-صحیح-زندگی-از-نیازهای-اصلی-دا
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۱۲

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با حضور در مدارس روستایی ناحیه 1 ری و کهریزک از زحمات ارزشمند معلمین تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  ، عبدالرضا فولادوند به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با حضور در مدارس روستایی ناحیه 1 ری و کهریزک با اهدای گل از زحمات ارزشمند معلمین تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این دیدار معلمین را از تاثیرگذارترین افراد در توسعه علمی و عملی کشور دانست و افزود: معلمین ما باید به دانش روز تجهیز شوند و مطابق با شرایط و نیازهای نسل جدید خود را در کلاس درس حاضر کنند.

وی افزود: امروزه در کنار تحصیل علم درمدارس،آموزش سبک زندگی و بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان، از نیازهای اصلی آنهاست است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: امروز پیشرفت علم وتکنولوژی در دنیا ، آسیب های خاص خود را نیز در جوامع مختلف بوجود آورده است ، که کشور ما نیز از این مقوله مستثنی نیست و باید با آگاهی بخشیدن به دانش آموزان  و هوشیاری در برابر خطرات آسیب های اجتماعی در این راستا گامهای جدی تری برداریم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha