کد خبر: آمادگی-کامل-اورژانس-در-ایام-ارتحال-اما
۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱

رئیس اورژانس کشور درباره آمادگی اورژانس در ایام ارتحال امام (ره) گفت: در حال حاضر در مرحله استقرار هستیم و قبل از ۱۴ خرداد و تا پایان مراسم، اورژانس آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به زائرین را دارد.

 

 

امین صابری‌نیا رییس اورژانس کشور، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت در خصوص برنامه‌های اورژانس در ایام ارتحال امام راحل، گفت: با توجه به ایام ارتحال امام (ره)، تعداد زیادی زائر جهت میثاق دوباره از اقصی نقاط کشور به تهران عزیمت می کنند که به تمام رؤسای دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها اعلام آمادگی داده‌ایم تا در صورت نیاز، نسبت به انجام خدمات درمانی لازم اقدام شود. همچنین در خصوص اورژانس پیش بیمارستانی، این اقدامات انجام شده است.

رییس اورژانس کشور افزود: از طرف وزیر به اورژانس تهران، به عنوان نماینده تامل الاختیارابلاغ شده که هماهنگی‌های لازم در مورد خدمات بهداشتی، درمانی صحن مطهر و انتقال بیماران با هماهنگی هلال احم، استانداری، شهرداری و سایر ارگان های همراه انجام شود تا مردم از نظر بهداشت و درمان احساس امنیت کنند.

وی اظهار داشت: برنامه‌های عملیاتی را از حدود یک ماه گذشته در تهران شروع کرده‌ایم و مکاتبات با تمام دانشگاه‌ها درباره اعزام نیروهای پشتیبان به تهران انجام شده است.

صابری نیا اذعان داشت: همچنین برنامه‌های عملیاتی چگونگی آمادگی در اورژانس‌های پیش بیمارستانی مطرح شده است و در حال حاضر در مرحله استقرار هستیم و قبل از ۱۴ خرداد ماه و تا پایان مراسم، اورژانس آمادگی کامل، جهت خدمت رسانی به زائرین را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha