کد خبر: آزادسازی-خرمشهر-نمادی-از-اراده-ملت-ایر
۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳
سازمان تأمین اجتماعی با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را به تمامی ملت شریف ایران بویژه مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و تمامی ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس تبریک گفت.
 
به گزارش خبرگزاری سلامت،متن بیانیه صادر شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی بدین شرح است:

سوم خرداد سالروز پیروزی غرور آفرین و تاریخ ساز بسیجیان و نیروهای مسلح جان برکف ایران اسلامی در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان است.

ایرانیان سرافراز در این روز بزرگ برگ زرینی در دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زدند. آزادسازی خرمشهر سمبل و نمادی از اراده ملت ایران برای زندگی توام با عزت و سربلندی است و ما با شکست رژیم بعثی به این حقیقت واقف شدیم که با اراده و ایمان می‌توانیم در برابر قدرت‌های مادی و پوشالی جهان بایستیم و آنان را به زانو درآوریم.

درس آزادسازی خرمشهر برای ملت ما این بود و هست که با اتحاد و تکیه بر توان درونی این کشور می‌توان بر همه مشکلات و سختی‌ها فائق آمد. امروز هم پس از ٣٤ سال از آن روز بزرگ می‌توانیم این عملیات را الگوی تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار دهیم.

سالروز این پیروزی درخشان و دوران ساز را به تمامی ملت شریف ایران بویژه مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و تمامی ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدواریم ملت بزرگ ایران همواره و در همه امور در مسیر اتحاد و همدلی قدم برداشته و در این مسیر به اهداف و آرمان‌های بلند خود دست یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha