کد خبر: پایایی-و-پویائی-نظام-سلامت-مستلزم-کارآ
۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۱

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مرکزی حراست این سازمان گفت: پایایی و پویائی نظام سلامت مستلزم کارآمدی بیمه ها است.

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ دکتر محمد جواد کبیر در مراسم مذکور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده نورالدین رحیمی مدیرکل سابق دفتر مرکزی حراست، اظهار داشت: ماموریت ما در سازمان بیمه سلامت ایران حفاظت از مردم در برابر هزینه های سلامت، پوشش همگانی بیمه سلامت، فراهم آوردن دسترسی یکسان و مناسب برای بیمه شدگان در برخورداری از خدمات سلامت و نهایتاً اتخاذ تدابیر لازم به نحوی که خدمات سلامت قابل استفاده عموم باشد که مکانیزم آن تنها از طریق خرید راهبردی خدمات سلامت امکان پذیر است.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران همچنین تصریح کرد: پایایی و پویایی نظام سلامت مستلزم کارآمدی بیمه ها است که این امر تنها از طریق درک درست از شرایط موجود در جامعه میسر می گردد.
دکتر محمد جواد کبیر ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص قرار گرفتن کشور در دهه عدالت و پیشرفت، افزود: بر اساس سند چشم انداز ما تعهد کردیم که به لحاظ رتبه سلامت در جایگاه نخست قرار گیریم. این مسئله می طلبد تا بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت و برنامه ششم توسعه گامهای موثری را برای حفاظت از مردم برداریم.
این مقام مسئول تاکید کرد: برای رسیدن به این جایگاه سازمان بیمه سلامت ایران باید از همگنی، همراهی و همدلی ویژه ای برخوردار باشد تا بتواند با یک جهاد کبیر، تلاش همه جانبه و بسیج امکانات با توجه به شرایط موجود در کشور از منابع در اختیار حداکثر استفاده را ببرد.
دکتر کبیر با اشاره به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر شواهد و مستندسازی در فعالیت ها اذعان داشت: بیمه سلامت نقش دیده بانی در مدیریت سلامت دارد به نحوی که با توجه به محدودیت منابع و جهت گیری های دولت تدبیر و امید و همچنین حمایت های مجلس شورای اسلامی نیازمند یک همگرایی ویژه برای رسیدن به اثربخشی هستیم تا بتوانیم کارآیی خود را به شدت بالا ببریم.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران یادآور شد: ما وام دار گروهی از افراد جامعه هستیم که به عملکرد ما مشروعیت بخشیده اند. بنابراین اگر التزام همه جانبه به احقاق حقوق آنان نداشته باشیم نمی توانیم بگوییم که بیمه قابل قبولی را داریم.
وی در این راستا متذکر شد: نگاه ما به دفتر مرکزی حراست در بیمه سلامت یک نگاه تعاملی و دو طرفه است. به نحوی که سعی کرده ایم تا حراست را مشاور امین خود دانسته و بتوانیم از تمامی ظرفیت های موجود در سازمان استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha