کد خبر: ثبت‌نام-عتبات-عاليات-دانشگاهيان-بعد-ا
۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۰۳

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از ثبت‌نام دوره هفدهم عتبات عاليات دانشگاهيان بعد از ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدرضا فقيهي گفت: ثبت‌نام دوره جديد و قرعه‌كشي آن بعد از ماه مبارك رمضان انجام و اعزام دوره هفدهم پس از پايان امتحانات دانشجويان انجام خواهد شد.

وي افزود: تاريخ دقيق ثبت‌نام و اعزام‌ها از طريق سايت لبيك http://www.labbayk.com و رسانه‌هاي گروهي به اطلاع دانشگاهيان عزيز خواهد رسيد. در دوره شانزدهم تاكنون 12 هزار نفر از دانشگاهيان به عتبات عاليات اعزام‌شده و تا پايان دوره تعداد 2 هزار نفر ديگر نيز اعزام مي‌شوند.

وي خاطرنشان كرد: اعزام‌ها از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم ارديبهشت‌ماه ادامه دارد و آخرين كارواني كه از عتبات بازمي‌گردد، پانزدهم ارديبهشت‌ماه است. تاكنون 322 كاروان دانشگاهي اعزام‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام فقيهي سپس به ويژگي‌هاي دوره شانزدهم اشاره كرد و گفت: از ويژگي‌هاي اين دوره ارسال زودتر بسته‌هاي فرهنگي به دانشجويان بود كه فرصت مطالعه بيشتري داشتند و درنتيجه از فضاي معنوي عتبات عاليات استفاده بهتري بردند.

وي افزود: برگزاري منظم جلسات پيش از سفر يكي ديگر از نقاط بارز اين دوره بود و همچنين بهترين هتل‌هاي عراقي كه در اختيار زوار ايراني است براي دانشجويان عزيز در نظر گرفته شد.

وي پيرامون زيارت ارزان‌قيمت عتبات عاليات براي دانشجويان گفت: تلاش داريم تا بتوانيم تعداد بيشتري از دانشجويان و باقيمت كمتري به عتبات عاليات اعزام كنيم. اقدامات خوبي در اين زمينه انجام و به‌زودي نتايج آن اعلام مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha