مسابقات کیدکد شریف برگزار می‌شود

مسابقات کیدکد شریف به عنوان یک رقابت علمی و فرهنگی و به همت مرکز نوآوری لنسر شریف برگزار می‌شود.

‎به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری سلامت (طبنا)، سومین دوره مسابقات کیدکد شریف با حضور دانش آموزان جوان از سراسر ایران برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در ۱۴ اردیبهشت امسال با حضور در این مسابقات، برای کسب مهارت در دستیابی به تکنولوژی‌های آینده رقابت می‌کنند.

معرفی رشته‌های مسابقات کیدکد شریف

مسابقات کیدکد شریف ویژه دانش آموزان
مسابقات کیدکد شریف؛ آرشیو سال ۱۴۰۲

مسابقات کیدکد شریف امسال با حضور ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز در لیگ‌های مختلف برگزار می‌شود. رزیتا دانش پژوه، عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری لنسر شریف در این خصوص گفت: اسکرچ جونیور و اسکرچ از جمله این لیگ‌ها هستند. وی افزود: اپلیکیشن سازی، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM بخش دیگری از این مسابقات است. دانش‌پژوه اضافه کرد: لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب و فوتبالیست نیز از دیگر رشته‌های مسابقات کیدکد شریف امسال است. وی تصریح کرد: دانش آموزان همچنین با شرکت در لیگ برنامه نویسی بر روی سخت افزار(IOT) و لیگ جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش خواهند گذاشت.

کیدکد شریف، ظرفیتی برای کشف استعداد دانش آموزان

‎این رویداد یک پلتفرم برای کشف استعدادهای جوانان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.‎ مسابقات کیدکد شریف ۱۴۰۳ در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک برگزار خواهد شد. ‎دانش آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری لنسر شریف را دریافت خواهند نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha