برگزاری بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در ساری

دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران خبر داد؛  بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران برگزار می‌شود.

دکتر طهورا موسوی در گفت‌وگو با طبنا از برگزاری بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران افزود:
این کنگره با محوریت موضوعات کلیدی درحوزه علوم پزشکی از قبیل میکروب شناسی پزشکی، محیط زیست، مواد غذایی، آب و فاضلاب، دامپزشکی، مقاومت های میکروبی و همچنین کاربرد میکروب ها در صنعت داروسازی و تهیه انواع واکسن ها فرصتی را برای محققان و ‌پژوهشگران عرصه علوم پزشکی فراهم می کند.

وی گفت:  کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران،  به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از ۷ تا ۹ شهریور  ۱۴۰۳ در مجمتع دانشگاهی پیامبر اعظم ساری برگزار می شود.

دکتر موسوی این کنگره سه روزه را فرصتی دانست تا محققان بتوانند با مطرح کردن و به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود ضمن گسترش مرزهای دانش، طرح تازه‌های علمی، اشاعه دستاوردهای پژوهشی، تجمیع تجربیات و تبادل اندیشه‌ها، بخشی از نیازهای کشور در این حوزه را مرتفع نمایند.

وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برای بحث و تبادل نظرهای علمی و بازدید از غرفه های نمایشگاهی از برنامه های دیگر کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران است.

دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران از محققان و متخصصان این حوزه خواست تا برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص برنامه ها ، نحوه ثبت نام و ارسال مقاله به آدرس سایت کنگره به نشانی ism2024.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha