اشتغال همزمان با تحصیل در طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامِرد

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامِرد از اشتغال همزمان با تحصیل در طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامِرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر عبدالحمید انصاری معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از استقبال دانشجویان این دانشگاه از طرح پویش خبر داد.
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اظهار داشت: در این طرح که از طرحهای بسیار خوب و از اهداف اصلی بر اساس سند و تحول و تعالی دانشگاه می باشد وهمچنین ایجاد انگیزه در دانشجو برای تحصیل کیفی تر در دانشگاه است، دانشجویان بطور همزمان در کنار تحصیل به مهارت آموزی می پردازند و در زمان فراغت از تحصیل علاوه بر مدرک تحصیلی، مدرک مهارت نیز دریافت می کنند. وی افزود: در خصوص این طرح که بصورت کارورزی طرح پویش در سامانه آموزشیار تعریف شده است، پس از هماهنگی با مراکز صنعتی و سازمانهای مربوطه، فرم قرارداد طرح پویش امضا شده و دانشجو به مکان مهارت آموزی مراجعه کرده و دوره شروع می شود.
دکتر عبدالحمید انصاری تاکید کرد: کارورزی طرح پویش با کارآموزی متفاوت بوده، شهریه ندارد و خارج از سقف واحد است و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند از این طرح استفاده نموده و نیاز نیست که دانشجو حتما طبق رشته تخصصی خود مشغول به آموختن مهارت مربوطه شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha